Ter vervanging van zwangerschapsverlof heb ik gewerkt bij SOVAK als medewerker cliëntservice. Naast de cliëntadministratie verwerkten we ook de binnenkomende indicaties. Erg leuk om eens aan de andere kant van het indicatieproces werkzaam te zijn, nadat ik twee jaar als indicatiesteller had gewerkt bij het CIZ. De cliëntservice was uiteraard ook de telefonische toegangspoort van de organisatie. Leuke ervaring. Omdat Stichting BAS een kleine organisatie was, ondersteunde ik hier ook in administratieve en secretariële taken. Bij het CIZ heb ik tijdens periodes ondersteuning gegeven bij de Backoffice en bij het opruimen van het archief.
- Verzorgen cliëntadministratie; aanmeldingen en mutaties verwerken in digitaal systeem
- Administratieve verwerking van indicatiebesluiten en bewaken termijn besluit
- Telefonisch vragen beantwoorden en doorverwijzen naar de juiste personen
- Afspraken inplannen voor collega’s en overleggen voor managers
- Notuleren vergadering
- Monitoren takenlijst
- Dossier- en archiefbeheer
- Beheer kantoor voorraden
- Aanleveren van managementinformatie
- Postverwerking
- Ontvangen bezoekers